fredag den 21. februar 2014

MIN FØRSTE GIVE AWAY - YAY

Hej skønne hoveder.

De søde mennesker bag By-K har sendt mig 3 viiiildt flotte neglelakker som jeg kan give til en af jer der ude. Også bliver det bare så super nemt for jer at deltage i min konkurrence, det eneste i skal gøre er nemlig at like By-K på deres facebook - og svare på hvilke 3 lakker det er i har mulighed for at vinde (ses på billedet) lige her på indlægget. Husk også at skrive din e-mail så jeg kan kontakte dig, hvis du er så heldig at vinde.



Der trækkes lod om vinderen fredag den 7. marts 2014.

I mellem tiden kan i klikke jer ind på dette link fra By-K jeg har fået specielt til jer, hvor i kan køber lakker helt ned til 20 kr.

Jeg har også fået tre lakker til test, som jeg vil fortælle jer om i senere, så glæd jer!

3 kommentarer:

  1. Har liket og 3 lakker, som kunne være super at vinde er No. 59 Acai, No. 60 Pink Dahlia & No. 57 Choho Mousee :-)

    For resten en super god blog og nice give away :-)

    Min e-mail: peruntha@live.com

    SvarSlet
  2. Hej

    Nu har jeg liket deres facebook pages. De 3 neglelakker som fremgår i din konkurrence er: No 64 First class, No. 58 Jet Stream og No. 66 Matilde vs. Las Vegas.

    Rigtig lækker give away til os der elsker lakker! :D

    Min e-mail er: Sandraeandersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Amalie Andreasen5. marts 2014 kl. 16.18

    jeg har liket:) neglelakkerne er nummer 58 jet stream, nr. 66 mathilde vs. las vega og nr. 64 first class:)

    min email er: amalie.andreasen99@hotmail.com
    <3

    SvarSlet