tirsdag den 10. september 2013

Neglelaks hylder

Noget jeg virkelig har kigget på længe, er disse hylder til neglelak.



Den har 6 rækker, hvor der kan være mellem 15-20 flasker på hver hylde. Det vil sige der er plads til 90-120 flasker i alt ca.

Den koster 28$ svarende til 158 kr.

Jeg har selv ind til videre 101 lakker der skal på hylden. Jeg regner med at når jeg har råd, køber jeg to, så der er plads til nye neglelakker (som jeg er stor indkøber af)

Lige nu opbevarer jeg alle mine lakker i en papkasse, hvor de står sorteret.

 
 
 
Men min søster har givet mig denne sættekassehylde hvor jeg kan stille mine lakker i, der er kun plads til 40 neglelakker, da der er nogle rum der er for små til at selv mine allermindste lakker ikke kan være der i.
 
Jeg har ikke hængt den op, her har jeg bare testet hvor mange der kunne være i,
og hvordan det vil se ud.



 

1 kommentar:

  1. Hvor kan man købe de neglelaks hylder? har du evt et link? Jeg leder og leder og kan kun finde dyre på ebay. Håber på din hjælp.
    Mvh Claudia

    SvarSlet