mandag den 23. september 2013

Opdatering

Hej kære læsere

Jeg har nok lidt fundet ud af at det der med at finde en farve at skrive om hverdag, bliver lidt for uoverskuelig, da det er svært at finde farver og inspiration hver dag. Men jeg vil stadig komme med nogle farver. Men jeg vil lave det lidt om, jeg vælger en farve jeg selv har, og skriver om den, fortæller hvor den kan købes, og går på den måde lidt mere i detaljer omkring farven. Vil så vidt det er muligt komme med en farve minimum en gang i ugen.

Håber i synes godt om bloggen, og nyder at følge med. Jeg vil på et tidpunkt komme med en lille konkurrence, så hold øje med det. Bloggen kan findes på bloglovin, så det kunne være fedt hvis i vil følge mig der, et link findes i højre side.

Hav en dejlig dag.
Susse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar