torsdag den 12. september 2013

Dagens røde farve

Dagens farve er rød.
Rød er en klassisk farve, som de fleste allerede har i deres samling af neglelakker. Jeg leder selv efter en ny, da jeg synes min er ved at være gammel, og lidt dårlig. Og det er egentlig derfor jeg i dag viser dem frem som jeg har kig på.

Hvis i allerede ejer en af dem så må i endelig skrive hvad i synes om den. Eller hvilken i synes jeg skal vælge.

Man skal huske at bruge base coat, (jeg skal nok blogge om nogle gode) især under mærke farver, base coat beskytter neglen. Det betyder også at de mørke farver ikke sætter sig i neglen, så man får nogle grimme negle når man tager neglelakken af.

Her kommer mine bud på en god rød neglelak.



OPI - Red My Fortune Cookie
Essie - Rose Bowl
China Glaze - Igniting Love
Mavala - Los Angeles
Deborah Lippmann - It's Raining Men  
Ciate - Kitten Heels

Ingen kommentarer:

Send en kommentar