mandag den 2. september 2013

Club Matas

Er du Club Matas medlem? - Ellers så bliv det :D
- Du samler Point hver gang du handler i disse butikker: Matas, Fitness.dk, Arnold Busck, Style Box, Lisbeth Dahl, Apollo rejser, Small Danish Hotel, Falk Lauritsen, Profil optik, Nordisk Film, Sportigan, Tøj eksperten, og Hunkemöller.
For hver 10 kr. du køber for i disse butikker optjener du 1 point.

For dine point kan du købe en masse spændende produkter. Jeg har bl.a. købt en sæt neglelak fra O.P.I, de koster 300 point. Men det skifter hele tiden med hvad man kan købe for sine point. Så hold øje.
 
Når du bliver medlem får du en stort kort (ligner et kreditkort eks.) og der følger to små ekstra kort med, man kan sætte dem i sin nøglering eller ens, søskende, forældre, kæreste eller lignende kan så få et at de små kort og hjælpe dig med at optjene point. Min søster og min mor hjælper mig, og det har gjort at jeg på et halvt år har optjent nok point til at købe disse fede neglelakker fra O.P.I.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar