onsdag den 10. juli 2013

Rimmel - Salon Pro

Jeg var lige et smut i Matas, for at se om de havde en lyselilla neglelak, da jeg faldt over disse, fra Rimmel - Salon Pro, der var 2 for 100,- så dem købte jeg.

Her er lige en beskrivelse af dem. Faldt nemlig for at de skulle holde op til 10 dage :0

Salon Pro By Kate Moss er det perfekte produkt til en modebevidst livsstil. Lakkerne er udvalgt af Kate Moss.
Du får en langtidsholdbare neglelak med maxibørste, der sikre en fejlfri påføring og en perfekt dækkeevne.
Lakkerne er beriget med ultra fleksibel lycra, som giver ekstra blanke negle, der ser ud som efter et besøg i en professionel neglesalon. Manicuren holder i op til 10 dage.
 
Disse to kan købes lige her: 705 - Reggae Splash og 312 - Ultra Violet

Glæder mig til at prøve dem, også skal jeg nok blogge om dem, har lige en anden på nu (som i så i går) og der kommer også nogle med posten inden længe, så der bliver mange at prøve, har endnu ikke prøvet 2 af de 5 der blev købt på Mallorca :0 - se nu at komme i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar