tirsdag den 14. januar 2014

En masse nyt indkøb :D

Jeg har fødselsdag i dag, yay, er blevet 24 år.

Hunden er på besøg, for at fejre mig, mens kæresten og min svoger har sørget for aftensmad. Åh en hyggelig dag.

Jeg har forkælet mig selv lidt ved at bruge mit gavekort til matas på at købe 6 nye neglelakker. Tænk jeg stadig kan finde farver jeg ikke ejer.






Det blev til:
Depend nr. 4012
Depend nr. 4016
Depend nr. 4018
- De er alle fra limited edition. 39 ,- kr. stk.


Rimmel London - 262 Ring O' Roses
Rimmel London - 080 Black Cab
Rimmel London - 406 - Purple Addict
- De var på tilbud 3 stk. 50,- kr. - Man kunne blande med andre Rimmel produkter, som mascare og eyeliner.

For ikke så længe siden fik jeg også nogle Water stickers ind af døren <3
De er med lynlåse, har endnu ikke prøvet dem, men glæder mig til jeg skal.
Har også fået købt nogle med Disney figure, fik dem hjem før jul, men har glemt at skrive om dem, da jeg havde travlt med at fortælle om min julekalender fra Ciaté.


Links til hvor de kan købes: Lynlås - Disney

Ingen kommentarer:

Send en kommentar